Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte

    Top

    Garantie & Klachten

      /  Garantie & Klachten

    Garantie

    Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

    Klachten

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@premiumargan.nl.
    Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    v

    Jaren geleden ontdekten wij de bijzondere eigenschappen van arganolie. Wij willen dit geheim graag met je delen. Ontdek de voordelen van onze topkwaliteit arganolie.

    GRATIS extra flesje arganolie tijdens de feestdagen

    De feestdagen komen er weer aan! Daarom krijg je nu bij aankoop van een duo pack cosmetische of culinaire arganolie een GRATIS extra flesje naar keuze, ter waarde van maar liefst 20 euro.

    Wil jij dit? Voeg dan snel één van de duo packs toe aan je winkelwagen en kies vervolgens voordat je gaat afrekenen welk flesje jij er gratis bij wilt hebben.


    Wachtwoord opnieuw instellen